Відкритий урок «Я досліджую світ»
з теми: «Чому печінка є фільтром організму?»
Це заняття було одним із теми «Чарівні перетворення», яку школярі 4-А класу будуть вивчати протягом місяця.
Безумовно, цікавим, таким, що збуджує розум та уяву, розширює кругозір став наступний етап – дослідницька діяльність з виготовлення фільтра за допомогою якого школярі очищували воду. Діти з легкістю виконують те, що викликає в них інтерес, а коли навчання цікаве, тоді воно й ефективне.
При вивченні нового матеріалу діти довідалися, що печінка виконує понад 500 функцій необхідних для існування людини. Визначали, які продукти корисні для печінки; сформулювали правила, як людині дбати про здоров’я своєї печінки. Продовження вивчення нового матеріалу відбувалося за допомогою гри «Шкідливе&корисне», працюючи у парах на картках школярі червоним кольором позначали шкідливу їжу, зеленим – корисну. Вчитель відтворював раніше вивчений матеріал, відновлював в пам’яті опорні знання учнів використовуючи таблиці, картки, малюнки. Працюючи в робочому зошиті.
Протягом вивчення нового матеріалу виявлялися взаєморозуміння, доброзичливість, взаємопідтримка учнів між собою та вчителя й учнів. Ефективно було організовано самостійну діяльність учнів у поєднанні з елементами самоосвіти та самовиховання. Школярам була надана можливість порівняти й оцінити різні підходи до того, що вивчалося на уроці. Учні працювали творчо і тому досягли певних результатів.
Після цього було проведено руханку, яка додала дітям не лише активності та підвищила їхню працездатність, але й діти з’ясували, що хот-дог, хоч і «запалював» та смачно виглядав, але все ж відноситься до їжі, яка шкодить і печінці, і здоров’ю в цілому.
Для закріплення набутих знань діти передивилися відеоролик – поради дієтолога та з’ясували, що потрібно печінці, щоб бути здоровою, де учні змогли застосувати набуті на уроці знання. Різного роду завдання, що їх виконували діти, розвивали пізнавальну активність, спонукали до аналізу і логічних дій. Протягом всього уроку дітям було цікаво та комфортно. Діти почувалися співавторами уроку, були активними й відповідальними, використовували можливість робити вибір і відстоювати власну позицію, здійснювали пошукову діяльність, висловлювали повагу до чужих поглядів, виявляли взаєморозуміння й взаємопідтримку, були товариськими.
Немає коментарів:
Дописати коментар